josefsssons -            

jag vet inte hur, men det blev så i alla fall

sandra om jag är högt över molnen:
hej ,jag har en fråga. kommer ihåg ditt linne du hade kanske förra sommaren ( ?) det var ett vitt med volanger och typ bruna detaljer på. skit fint! som du beställde från en hemsida , vilken hemsida var det från? :) skit fin blogg
! tacksam för svar :D

12 Maj, 16:58


Hej Sandra, tack så mycket :) hmm.. satt och letade efter vilket linne du kan ha menat, hittade däremot inget med bruna detaljer, kan inte komma på om jag har något sånt, men här är i alla fall kanske det linnet du menade ? Det är i alla fall HÄR ifrån, ha en bra dag ! :)

Kommentarer
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg



2011-05-12 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback