josefsssons -            

jag är högt över molnen

Som ni kanske förstått funkar fortfarande inte vårat internet.. Men nu har jag i alla fall lyckas få internet från mobilen till datan, men däremot funkar det bara på min systers inte på mac datan, fattar inte varför men... jag gillar i alla fall inte den här datan, så det blir rätt kass uppdatering ett tag men jag ska göra mitt bästa i alla fall. Förstår inte varför mac datan inte funkar?

Aja här har ni i alla fall ett linne jag har sytt på slöjden, men klar med det förra veckan men har inte kunnat visa det fören nu.


Håller även på med ett annat linne nu, men de får ni se när det är klart ! :)

Kommentarer
sandra

hej ,jag har en fråga. kommer ihåg ditt linne du hade kanske förra sommaren ( ?) det var ett vitt med volanger och typ bruna detaljer på. skit fint! som du beställde från en hemsida , vilken hemsida var det från? :) skit fin blogg

! tacksam för svar :D



2011-05-12 @ 16:58:29

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback