josefsssons -            

i wanted words but all i heard was nothing

Har en sån fruktansvärd träningsverk, kan knappt röra mig.. samtidigt som jag ligger och funderar på sjukt mycket saker just nu. Jag vill så mycket men ändå ingenting, jag känner nåt enormt men ändå inget alls ♥
 
Just det, imorse när jag vaknade och kom hem så upptäckte jag massa konstiga utslag kring hals, bröst och armar. Det ser ut som massa bett eller nåt.. är sjukt rädd för sånt jag inte vet vad det är. Och detta är inte lite heller. Hjälp!!
 
Jag lovar att bli bättre på att ta bilder kring saker, skulle vilja bära med mig kameran överallt men just nu måste vi bära data, skolböcker och allt material till skolan så skulle bli sjukt jobbigt med kameran också. Men ja ska ge det ett försök :) puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback