josefsssons -            

But I don't have to make this mistake

Idag har jag spenderat två timmar i skolan, eller vi var på ett museum. Jag är ju inte direkt förtjust i det men det var ju bara i nån timme så jag överlevde! Innan dess lunchade jag med några tjejer i klassen, mysigt. Påvägen hem plockade jag med mig Maja och satt tillsammans med henne och mamma i kö i lite mer än 2 timmar. Värsta som finns..
 
Nu sitter jag med fia och maja och lyssnar på när bella tar ton med hörlurarna i, aa ni förstår hur de låter hahha.
Regnet avgjorde att jag skulle ha en tjock och mysig tröja, osminkad och chilla. Sjukt skönt!!

Kommentarer
ester

ååh jaaaaaa haha vi måste ses snart!! <3



Blogg: http://ester.spotlife.se
2012-09-03 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback