josefsssons -            

you're beautiful

Hej fina läsare, jag känner att jag halkar efter med uppdateringen. I alla fall hade jag en jätte mysig helg, började lördagen med att ta en promenad med Fia och efter det testade vi på en skiva "17 brännande minuter", stog och såg jätte löjliga ut i vardagsrummet framför tv, men herregud vilken träning. Senare på kvällen kom bella hit också, satt och snacka hela kvällen.

Sen i Söndags va jag och Fia ute och gick i solen i drygt 3 timmar, hur mysigt som helst. Kom hem med frukt, jordgubbar och choklad, satte igång och fixade en "frukt fondue" tillsammans med Fia och Bella som vi hittade på vägen. Sjukt gott!!

Runt 8 kom Joakim in hit också, vi slog på tv och kollade på det efterlängtade programmet "kontoret", kan faktiskt säga att det var lite under mina förväntningar men ändå helt okej. Sen drog väl jocke hem runt halv 1 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback