josefsssons -            

remembering sunday

Jag har inte varit så bra på att blogga men jag har faktiskt inte haft tid nu under lovet, har faktiskt utnyttjat varje dag. Och det kommer mer bilder från Göteborg, senare eller imorrn !

Men i alla fall, igår kväll när jag kom hem från Götet så åt ja pizza tillsammans med min saknade vän Fia, senare kom Jocke in hit, han var också tvungen att stå ut med mig hela natten men tanke på att han sov över!
Imorse var jag tvungen att släpa mig upp runt halv 7 för att ta mig till skolan.. medans han började 11.40..kuul.
Som tur va fick ja reda på att jag skulle stå i caféterian hela dagen, så var bara på en lektion, as sköönt!

Idag efter skolan följde även Amanda med mig hem, så vi fick prata av oss lite vad som hänt under lovet osv.. Saknat henne sjukt mycket, vi skrattade så vi höll på att dö också !! haha

Nu borde jag sitta och plugga järnet, gör jag det? nej.. Sen ska ja träna, får se hur det går med tankte på att jag inte kunnat gå på träningarna på ca, 1 månad eller nåt.. SJUKT! Aja nu SKA jag plugga, puss !
Jocke får stå för den sjukt söta bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback