josefsssons -            

keep on

Gårkvällen/natten var faktiskt väldigt grym!

Vi drog nämligen hem till Amanda där vi åt as god mat, sen var vi såklart tvungna att se årets första program av big brother!! Älskar det. Sen satt vi och drack te och snackade medans vi väntade på att det skulle börja igen klockan 01.00, kolla tillslut på det och sen runt 3 tiden drog vi ut och bastade, rullade oss i snön och sånt härligt, eller rulla sig i snön var inte mer än bara smärtsamt, de var lixom stenhåd is ungefär, men vi satt i alla fall i bastun och snackade om allt. Glömde säga att vi åt hur mycket godis och chips som helst.. Gott som fan !

Sen gick alla in och duschade, och runt 5 tiden så började jag fixa mig, med tanke på att jag skulle upp 6 och åka med mamma till stockholm, så kändes det inte värt att sova i 1 timme, så nej, jag har inte sovit, och nu sitter jag i Majas skola och bloggar helt enkelt medans hon pluggar :)

Men vi hörs senare, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback