josefsssons -            

jag har lurat mig själv för många gånger nu,

Kom hem från min första praodag för ungefär 1 timme sen. Dagen har varit rolig men rätt seg, Eftersom att Bingo för tillfället är bortrest så finns det inte så mycket att göra förutom att kolla runt lite på bilder osv. Vi gjorde även endel "uppdrag". Men han kommer tillbaka imorgonkväll så då blir det mer att göra, när han har plåtningar och sånt :) Nu ska ja äta och sen bara lägga mig och kolla på film eftersom att jag skrev klart min uppsats i förrgår så kan jag ta det lugnt, skönt.

Just det, igår va vi på ikea och köpte massa grejer till nya huset :)

Aja vi hörs, puss.

Kommentarer
^^

Å baby dig vill man bara banga på, jkjkjkj, vill inte ha klamydia!



2011-05-24 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback