josefsssons -            

idag kunder jag inte se ditt leende.

För tillfället är jag mest trött på allt. Fast det är inte riktigt sant. Jag är trött på det som går fel. Och det som plötsligt blev till något man tvingas slåss för- och om det går förlorat, då.. Ja, jag vet verkligen inte. Då förändras allt. Och jag som hatar att säga hejdå.
Det är nog det värsta jag vet. Att säga hejdå, adjö, farväl till något som varit. Jag klarar inte av sådant. Men det är i alla fall något jag gjort nu, och det som gör mest ont är att veta att jag har krossat hans hjärta.

Och när jag läste smset, "men... jag älskar dig..". Föll allting, den lilla tiden vi känt varandra, blev helt plötsligt till en evighet. Hur kunde allt bara försvinna, falla sönder del för del..? Jag hatar mig själv ibland. Och det gör jag just nu. Det sista jag ville va att såra dig !

den tomhet som kommer kvarstår när du inte längre står vid min sida är hemsk att uppleva.


Bild i repris.. Foto: jag



Kommentarer
nicole

svar;

de är köpta på bikbok! asfinaaaaaaaaa. heheh!!!



och även fast jag inte känner dig lr vet vad inlägget handlar om, så tror jag mig veta och du klarar det. det handlar bara om att vara tillräckligt stark :)



Blogg: http://nicolealm.blogg.se/
2011-04-06 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback