josefsssons -            

Njuter av lovet

 
Vaknade upp imorse brevid min fina pojkvän. Gick upp vid halv 10 tror jag då han drog sig mot skolan och jag upp för att njuta av mitt lov. Startade dagen med gröt för att sen ta en powerwalk i det fina vädret, däremot hade jag lite för tjock jacka så jag dog av värme men vädret var så himla underbart. Jag njuter så mycket när jag inte är i skolan, jag mår verkligen bra när jag inte behöver tänka på nån plugg.. önskade att det var jag som tog studenten till sommarn och slapp skolan men så är inte fallet..
 
När jag kom hem gjorde jag lite lunch och sen fixade jag lite hemma tills Fia kom för lite te mys. 
 
Precis som igår tänkte jag åka upp till gymmet med Jocke och träna lite, då jag inte kan gå på min innebandy idag.. men vi hörs, puss
 

 

Kommentarer
Amanda Nyström

Skaffat kort på hälsoskaparna? :)



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se
2013-02-27 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback