josefsssons -            

weekend dreaming

 
 Sitter och drömmer lite nu när allt stess för plugget är över, känns underbart! Fått bra resultat på arbeten också.
 
I alla fall, vem drömmer inte om att få simma med delfiner? Jag vet faktiskt inte varför jag så gärna vill göra det, antagligen för att det skulle vara så häftigt att kunna säga att man gjort det och för att det står på min "100 saker att göra innan jag dör" lista. Skulle verkligen vilja uppleva det
 
En annan sak som jag verkligen skulle behöva just nu, är en hel helg som består av att skämma bort mig själv. Bo på hotell med nån jag gillar, åka till ett lyxigt spa, ta behandlingar, massage, bada och bara njuta. Hur underbart låter inte det lixom ? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback