josefsssons -            

Torsdag i november

 
Förlåt för min uppdatering men skolan dödar mig.. Men kände att jag måste dela med mig av en sak. Läste på en blogg nyss om jobbet victoria secret modellerna lägger ner innan showen. Va visst inte lika lätt som jag trodde haha. Känner att man ligger lite efter kanske..
 
Detta är vad Adriana Lima gör:

•Sedan augusti har hon tränat varje dag.

•Tre veckor innan showen tränar hon två gånger om dagen.

•En kostrådgivare mäter hennes kropps muskelmassa, fettmassa och vätskeretention.

•Denna kostrådgivare skriver ut proteinshakes, vitaminer och andra supplement för att hålla hennes energinivå uppe igenom träningsperioden.

•Hon dricker 3,7 liter vatten om dagen.

•I nio dagar innan showen är den enda föda hon får proteinshakes – ingen fast föda.

•Två dagar innan showen dricker hon normala mängder vatten.

•12 timmar innan showen slutar hon dricka helt och hållet.


Kommentarer
Bella

WIHO! Thank you darling for the update.
Gud vad sjukt, men snygg kropp får de!!



Blogg: http://bellasegerlund.devote.se
2012-11-22 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback