josefsssons -            

2012-11-09

 
Idag har det verkligen varit sjukt kallt ute, känner verkligen att vintern kommer komma snart.
 
Sitter just nu med min sjukt saknade vän Maja brevid mig, och fick nyss ett långt medelande av Jocke som berättade att han suttit utanför sin dörr i ungefär 1 timme, tagit promenader för att hålla värmen och vänta på sina föräldrar, för att hans mobil hade dött och jag hade gömt hans nyckel imorse och han hitta den inte.. Tycker så synd om honom. Men jag kan inte råför att jag gömmer nyckeln mycket bättre än vad han gör med min nyckel när han sovit hos mig, hehe. 
 

Kommentarer
Nathalie Glenn

vilka fina foton :)



Blogg: http://www.nathalieglenn.blogg.se
2012-11-20 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback