josefsssons -            

Back for you

 
Haft lite blandade känslor denna helg. Har spenderat några timmar uppe hos Amaanda tillsammans med Fia, snackade och bara tog det lugnt. Blev hämtad av min pojkvän för att sedan spendera natten där.
 
I lördags gick vi till mig och undehöll mormor och clara när de bakade lussebullar. På kvällen bjöds det på middag hemma hos jocke. Gjorde egna chips som resulterade till att jocke skar upp hela fingret och det var blod i hela köket, finns ingen annan än jag som tyckte mer synd om honom i det läget. Vill inte ens beskriva hur det såg ut... Förövrigt var chipsen så äckliga att vi slängde dom.
 
Och till sist, i söndags åkte jag till Stockholm med mamma och clara och hälsade på farmor, fick även övningsköra endel. Väldigt roligt det dära.
 
Nu sitter jag i mitt rum omringad av ljus och bara tar det lugnt. Ska snart sätta igång med plugget! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback