josefsssons -            

i don't mind if you don't mind

Ja, här nedanför fick ni veta vad jag fick på min födelsedag så jag tänkte även skriva om vad jag gjorde,

Vaknade upp av att mamma, syster och hennes pojkvän kommer in sjungades, sen nere vid bordet väntade en stor hotellfrukost. Direkt efter jag ätit slängde jag på mig lite kläder och så åkte vi iväg till mig massage som jag fick, hur skönt som helst! Sen åkte vi och handlade fika osv.. Åkte hem och där möttes jag av min mormor och morfar, min granne och maja och hennes familj som tagit sig hit !

Resten av dagen spenderades med maja, och senare på kvällen kom amanada och fia in hit. Och ännu senare kom Jocke, Isak och Robin hit. Slutade även med att Isak, Maja och Jocke sov kvar, Trevligt :)

Igår vaknade jag upp brevid Jocke och av att Maja knackade på och frågade när vi skulle äta frukost, haha söt !
Vi gick i alla fall ner och fixade mackor i ugn och sen efter det slog vi på tv och satt där och chillade rätt länge tills hon skulle dra.. Kvällen slutade med att jag somnade sjukt tidigt i alla fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback