josefsssons -            

if you can't find something to live for you better find something to die for.

Lördag: Började kvällen med en ur kass skräckfilm med jocke, sen drog vi hem till mig där min syster, hennes pojkvän, Fia och Maja höll hus. Vi grillade pinnbröd, åt bullar och drack te ute på baksidan. Mysigt!

Söndag: Vaknade som vanligt upp av spöregns ljudet, ganska mysigt om man ligger brevid sin pojkvän ändå :)
Mamma hade även gjort frukost till oss, gullig som hon är. Däremot va Jocke typ död så va tvungen att kittla han tills han blev piggare haha. Sen åkte vi till ikea med Clara och Rikard!
Senare på kvällen så gick jag, Fia och Maja ner och köpte massa frukt, choklad och cola och så tjockade vi oss till en film.

Måndag: Började med att spela lite volleyboll och senare på kvällen blev det grillkväll, med bad och spel :)
Just det jag klippte Jocke också, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback