josefsssons -            

still the one

 
I fredags fick jag åka upp till skolan även fast jag egentligen var ledig och skriva ett matteprov. Provet kändes riktigt bra och man känner sig så himla stolt när jag lyckas lösa A uppgifterna!! Senare mötte jag upp Rebecka och Maja i stan och fick även med mig fler julklappar hem. Så nu tjejer är era julklappar klara till och med inslagna, nyfikna? :) 
 
I lördags åkte jag till pappa där jag öppnade lite julkalenders paket, pappa hade även varit super gullig och spolat upp ett bad, med musik, ljus och drink till mig medans jag låg i deras säng och kollade på film.
 
På kvällen gick jag hem till min fina pojkvän och vi sov sen hos mig eftersom att jag var ensam hemma, väldigt mysigt ♥
 

Kommentarer
Bella

Jätte nyfiken!!!!



2012-12-10 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback