josefsssons -            

Diamonds

 
Herregud vilken kaos det blev med denna snöstorm! Vaknade upp av att min syster kommer in och frågar vilket tåg jag ska ta. Sedan berättar hon att alla tåg från 7 imorse har varit minst 1,5-2 timmar sena eller helt inställda. Väntade ett tag och insåg sen att även mitt tåg var inställt. Så idag har jag inte kommit en meter och det har nästan ingen annan heller som jag förstår. Plugg hemifrån alltså
 
Men seriöst, Claras tåg skulle gå 09.30 och den nya tiden var 20.00 ??? Fattar ni 10,5 timme sent?? Helt sjukt!
 
Känns ändå rätt skönt att inte behöva ta sig utanför dörren utan bara ligga hemma och ta det lugn.. Förressten Mamma åkte 7 imorse och när jag ringde runt 10 hade hon fortfarande inte kommit fram till jobbet med bilen.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback