josefsssons -            

De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om.

Hej bloggen, igår fick vi som sagt lov, och jag spenaderade en liten del av kvällen med Sally, Fia och Amanda. Sen när dom drog hem begav sig jag och Fia hem till Andreas där vi badade Jacuzzi hela natten i regnet, hög musik, och mycket skratt ! Underbart, Sen följde Jocke med mig hem och sov här. Bäst !

Vaknade upp brevid han runt 11 med hjälp av alarmet med tanke på vilken vi somna, sen när han drog hem så gick jag in till Fia, och där har jag även spenderat heeeela dagen. Vi har bara legat och slöat, med gud så värt ändå!

Nu sitter jag med en godis påse brevid mig tillsammans med mamma, ska snart ta en snabb dusch och sen hoppa i säng, hoppas ni också haft en bra start på lovet, så hörs vi imorrn, puss :*
Bjuder på bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback