josefsssons -            

ibland måste man se sig själv i andras ögon

Snart dags för big brother men innan dess tänkte jag slänga in ett inlägg..

I förrgår fick vi hem en spontan taxi för att ta oss ut till en vän, kvällen blev grym och vi hade så sjukt kul.

Igår hade jag ångest nästan hela dagen på grund av skolstarten, men kvällen räddades av Fia och min pojkvän, mår så sjukt bra i deras närhet. Vi hackade morötter och gurka och doppade det i dipp och kollade på big brother, sappade mellan hockeyn också, haha.

Jocke sov i alla fall här, vilket är det bästa jag vet. Han var ju då för pigg och höll mig uppe rätt länge, sen vafan jag var så sjukt glad så det gör inget !

Med tanke på att jag började 8 och han 12 så sov han kvar här när jag drog, blev lite avundsjuk när jag visste att han kunde sova typ 2 timmar till... men ringde i alla fall och väckte han sen eftersom att han inte ställde alarm, haha. Underbar kille !

Idag efter skolan följde Amanda med mig hem, vi satt och typ åt, drack te och snackade i några timmar, att man inte tröttnar nån gång, haha så sjukt underbart. Sen kom Fia in, och vi har nyss vaknat upp för båda var sjukt trötta och somna.. nu är det som sagt snart bb så ja ska fixa iordning lite, och sen kalla in Fia :) puss

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback