josefsssons -            

innan jag kände dig

Hej alla, Jag ligger inte i så mycket på blogg fronten känner jag.. Men jag har i alla fall hunnit ta en sväng till Strängnäs tillsammans med Fia, Käkade pizza och tog en bowlings match tillsammans med Max, Lukas och William. Riktigt kul faktiskt, självklart vann mitt lag!!

Sen igår kväll kom Jocke in hit, och sov även här, annars har det inte hänt så mycket förutom att jag äntligen har fått PÅSKLOV, så sjukt skönt !!

Min snygga vän Max och även Lukas i action, samlar poäng till laget!

Kommentarer
Anonym

för det första! jag äääälskar din blogg, den är så bra!!



och sen! vem är jocke? är ni tillsammans eller något, eftersom att du skriver att ni sover hos varandra och du får presenter av han osv. snääällla svara.

kraam



2012-04-06 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback