josefsssons -            

i love you not only for what you are but for what i'm when i'm with you

Just nu känns det jätte bra, och det får mig på sånt otroligt bra humör också. Började morgonen med en liten sovmorgon, första lektionen bestod av första hjälpen prov, men de va praktiskt med massa små söta barn från 5.an som va skådisar och vi skulle då komma in i ett rum där de skett en olycka och drygt 5 personer var skadade på varje station, så skulle vi komma in och se va som hänt, vem vi ska rädda först och sen agera. Mina insattser gick bra och jag tror ja klarade provet fint!

Sen på gympan var vi ute och joggade i regnet, kände mig kanske duktig då också, kom hem och satte mig med läxorna, började med en uppsats och skrev klart den, blev rätt nöjd också. Gjort endel småplugg också så känner mig nöjd på den biten också.

En annan sak som får mig på bra humör är att det är så sjukt kort tid kvar i skolan, dryg 16 skoldagar nu för våran del och några höjningar i betygen är påväg, sen de att jag tror att jag kom in preliminärt på alla mina gymnasieval också, och till sist det att min pojkvän skriver så sjukt fina grejer till mig, framför allt igår kväll, då fick han mig så otroligt glad ♥ puss


Kommentarer
SARAH CARLSTEN

Ha en awesome fredag :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se (:



Blogg: http://sarahcarlstens.blogg.se/
2012-04-27 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback