josefsssons -            

men var hon verkligen lycklig ? nej

Känns rätt skönt att jag är klar med min Engelska läxa, eller vadå rätt? Det känns GRYMT skönt !

Sen vill jag bara säga att jag uppskattar era kommentarer, ska försöka svara och så, Som ni vet funkar inte min kamera, eller rättare sagt minneskortet, så just nu är det rätt jobbigt att blogga och få med bilder, eftersom att jag måste låna min kompis kamera, och även om hon är min granne blir det rätt komplecerat. Men jag ska försöka lösa det i helgen :)

Just nu sitter jag och trycker i mig kakor, man kan nog tro att jag drömmer om att bli tjock med tankte på hur mycket kakor och bullar jag tryckt i mig senare dagarna/timmarna. Men får väl känna mig nyttig med allt te jag dricker om man då räknar bort det där kg socker som jag också häller i. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback