josefsssons -            

hey ya

Jag tycker det är sjukt irreterande att inte ha en kamera, eftersom att det gör så att jag inte blogga..
Tänkte i alla fall dra lite vad jag har gjort dom senaste dagarna !

Fredag: Efter skolan samlade vi ihop alla tjejer och hade myskväll, kollade på idol, proppa i oss godis och chips. Senare drog alla hem förutom jag,eve och fia som drog oss vidare till några trevliga killar, chillade, och badade bubbelpool? sån där man har utomhus i alla fall :)

Lördag: Började med innebandy match, slutade 7-7, sen hem duscha, byta kläder och möta upp laget igen. Spenderade kvällen med bowling, bufé och skratt, tsm med laget. När jag kom hem, drog jag direkt hem till eve där det befanns sig lite folk, trevligt. Sov kvar där också

Idag: Upp hyfsat tidigt, frukost med med eve och fia, fixade oss och sen gick vi till tåget eftersom att bussen inte gick.. Tog oss i alla fall fram till eskilstuna efter ett tag, shoppade lite och sen kom jag hem runt 8. Det jag köpt hoppas ag att jag kan lägga in snart, skit snyggt!!!

Aa intressant inlägg, eller inte. Men jag ska förbättra mig så fort jag kan ta bilder igen !

Kommentarer
elin

fin och bra blogg!

du är grymt fin förresten :)



Blogg: http://wahhlgren.blogg.se/
2011-10-04 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback