josefsssons -            

fantasi är de du vill ha, men verklighet är det då får.

dålig uppdatering är för att jag ligger sjuk och då finns det inte så mycket att blogga om mer än att ja kollar på film och pluggar mellan varven, just nu står mormor och lagar pannkakor åt mig ! hihi puss.

Sen fick ja en fråga om ja kunde visa va jag fick när ja fyllde år, men detfinns inte så mycket att visa haha, men ja kan berätta för er istället !

av mamma och pappa
♥ EN EU MOPPE !! + den där äckligt dyra kursen också såklart..

av Min syster
♥ Sminkkurs på make up store och sen ta produkter för 500 kr.

Av Evelina och Fia,
♥ Presentkort på bio
♥ Paket med kondomer
♥ gravidtetstest sak, haha

Kommentarer
evelina

våra presenter rockar!



2011-03-22 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback