josefsssons -            

en dröm kan ta mig vart som helst

Morgonen va fett seg, ja orkade typ inte gå upp. Men eftersom att vi hade match va ja tvungen att dra runt 10 från min älskade Maja. Kul att man kommer till centralen och ser att tåget är 30 minuter försenat, och jag skulle hem till samlingen till innebandyn. Men typ bara gilla läget, tills ja såg att det va inställt !!!! seriöst, sj är äckligt, det slutatde med att pappa kom och hämta mig och vi han precis i tid. Efter matchen somna ja i soffan och nu ska ja nog bara sätta på en film och chilla, lägga mig tidigt och försöka fatta att vi har skola på tisdag.

funkar inte att lägga upp bild ! :(

Kommentarer
amanda nyström

hur gick matchen ? :)



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2011-01-09 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback