josefsssons -            

det är en vanlig dag, och jag har det bra.

Jag satt och läste igenom en gammal dagbok som jag hittade. Det stog ganska mycket om svek från bland annat mina kompisar, hur jag kände mig osv. Jag kommer verkligen ihåg när jag avslutade allt med. "Men jag vet att jag kommer vinna i längden på att vara mig själv, även om jag inte gör det nu". Jag litade faktiskt på den meningen, och jag fick även många andra att lyssna på mina ord.
Jag försökte även att föröka få x att förstå allt jag pratade om, men just då va det som om jag slängde ut massa tomma ord, utan betydelse. Men jag har förstått att även han tog till sig dom och gjorde dom till något stort. som betydde. Fick världens gulligaste sms idag. Och det smset betydde mycket. ♥
foto: jag

Kommentarer
flodabrudar

asså omg ! jävlar vilka fina bilder :D

forsätt lägg upp så fina bilder :D :D



Blogg: http://flodabrudar.blogg.se/
2011-02-15 @ 01:22:20

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback