josefsssons -            

this is it

Tänkte bara dela med mig av min fina dröm jag hade inatt!

Det skulle vara ett lopp mellan delfiner i en avlång pool (såg ut som en å) Och vi som jobbade där skulle simma hela vägen och ta bort alla löv osv i poolen, men vi skulle simma vägen dom simma, slutade med att vi mötte på dom, vi hade lltså simmat åt fel håll, så vi krocka, men sen simmade dom bara förbi igen. Senare skriker dom ut i högtalarna att det bara är en haj kvar, att dom lyckas ta sig förbi nästan alla nu, då fick vi lite lätt panik eftersom att vi inte ens visste att det fanns hajar i poolen.. Men i slutet av den såg vi något litet svart som åkte omkring på botten, min medarbetare ba: ta det lugnt det är bara en falk! (fattar ni, det är en stor fet jävla fågel, vad tänkte hon med?) Aja jag sa inget om det, men sen såg jag att det var en snigen, men inte vilken snigel som helst, utan den hade två ben också. Den här snigel såg en humla där uppe så dom försökte döda varande. En annan ditalj var att vi hade snigeln i koppel, och sen tåg den humlan mellan benen och började slå den mot väggen.. Men sen bblev det tvärtom.. aa sen vaknade jag.

Kommentarer
maja

ahahahhahahahahahahhah fyfan va störd!!! <3 <3



Blogg: http://majabjersbo.devote.se
2011-12-23 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback