josefsssons -            

Tävling, hjälp mig !

Hej alla kära läsare!

Just nu befinner jag mig hemma hos maja, där även rebecka och klara håller hus. Trevligt, mer än så behöver jag inte säga ! hehe.

En annan sak som ja väldigt gärna skulle vilja ha hjälp med är att, på facebook är jag med i en tävling om en iphone 4s, Den med mest gillningar på sin kommentar vinner, man skulle endast skriva, matilda vit ! så lite svårt att hitta, den som leder just nu, har endast 16 gillningar, så kom igen !!

Logga in på facebook och sen tryck här under. Leta upp Matilda Josefsson, har en grå tröja på min profilbild. Det skulle vara så sjukt gulligt av er som orkar hjälpa mig, lär ju bli en aning roligare på bloggen då ! HAHA.
pussssss !♥


Klicka här !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback