josefsssons -            

Maja Bjersbo.

jag måste bara skriva ett inlägg till henne, faktiskt.

För en sådan underbar människa som hon är, det är svårt att hitta. Jag trodde aldrig att det fanns någon som var så lik mig, tills jag träffade Maja.
Vi är exakt likadana på nästan alla plan. Samma humor, samma värderingar, åsikter, vi reagerar likadant på saker (gråter, skrattar osv), vi båda är exakt lika töntiga när det gäller spindlar..
vi har gått igenom så mycket som är så där, underbart. Nu kanske det inte låter så mycket, men om jag skulle dra hela historian för er så skulle ni förstå.

Maja är den människan jag behöver genom hela livet, även om jag kanske inte kommer ha det, så har jag henne nu och det är jag riktigt lyckig för. Hon är den som får mina dagar så mycket ljusare, och som får mig att le även fast glädjen känns så långt borta. Utan henne, skulle jag faktiskt inte vilja smyga upp mitt i natten, och käka lime fil med såna där bruna flingor. För det är enbart vi som gör det.
Att jag inte tröttnar på att hon är sjukt snygg hela tiden, det vet jag inte varför. Men det är bara sånt man får stå ut med. Att man kan tillbringa ungefär 1 månad i sträck med en person, utan att tröttna en ända sekund. Det är magiskt.
Jag vill bara säga att du är en så jävla underbar tjej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback