josefsssons -            

i don't mind if you don't mind

Igårkväll började jag och fia med att kolla på "true talent", och herregud va danny är snygg. Efter det drog vi in på badrummet, borstade gaddarna och kollade i säng, slog på filmen "picture this", riktigt bra !! Och den blir ju inte sämre när skådespelaren är bland det snyggaste man sätt direkt, värt att se (a)
Det slutade med att hon sov här. Najs !

Imorse vaknar man upp, kollar ut genom fönsret, och ja ni ser min syn från balkongen. Helt dimmigt.
Annars har dagen rullat på ganska bra, började med min svenska uppsatts på lektionen, och blev även klar. Faktsikt rätt nöjd också. Gympa sista lektionen och sen hem till pappa för att hämta några gamla skolböcker, och ja glömde faktiskt kameran.. egentligen det ja skulle hämta.

Aja, nu ska jag göra nåt kul, kanske gå ner och hämta ett päron. Hejdå :)

Kommentarer
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Jag har ännu en gång skaffat en ny blogg så jag undrar om du kan klicka in till min blogg och säga vad du tycker om det? :) //Jummi Von Minji



Blogg: http://jummivonminji.webblogg.se/
2011-08-26 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback