josefsssons -            

JA BEHÖVER DIG MEST NÄR JAG MÅR SOM SÄMST

ibland känns det som om hela himmlen ska ramla ner och gå sönder, jag känner mig så nere ibland. men jag har lärt mig att se det positiva i allt. jag har släppt taget på dom som jag nu insett fått mig känna mig så nere. visst det tog emot men nu är det gjort, jag vet att framförallt du saknar mig, men du vet att jag inte kommer tillbaka lika lätt. Det tar faktiskt emot. jag vill inte. jag är stark. och jag försöker få andra att tänka i samma spår. lita på mina ord. lita på det jag säger. för jag vet att man vinner på det. gud ibland känner jag mig så uppskattad. ibland känns det som om flera låttexter är skriven just om mig, jag tar till mig allt och försöker hitta den rätta vägen. jag tror jag går åt rätt håll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback