josefsssons -            

att du har blivit sårad och du vill aldrig, aldrig tillbaks dit igen

gårkvällen, säger man så? aja igår kväll drog jag och evelina ut och käka kebab i kylan, senare på kvällen tände vi massa ljus hemma hos mig, gjorde te och började kolla på en film. senare ringde fia och fråga om hon och mattias fick komma så, dom kom och så efter 1 år bestämmde vi hos för att kolla på björn bröder. grym film. hehe.

När filmen va slut drog eve och mattias hem, ja och fia drog hem till henne, där mina föräldrar senare skulle hämta mig när dom kom hem, eftersom att ja fortfarande är sjuk kan ja ju inte ligga och hosta ner lilla fia. hehe. båda va skit trötta så vi hoppa ner i sängen och såklart lyckades båda somna. sen kom fias bror in och väckte mig när mina föräldrar va utanför. hem och hoppa i säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback