josefsssons -            

that smile on your face let me know that you need me

tja bloggen, efter 1000 år så kom jag och maja hem med världens godaste frukost. Alla bussar va minst 10 minuter försenade och det är längre en vad det låter när man bara sitter och väntar i kylan.. När vi kom hem tände vi massa ljus och satt oss i soffan med ett varm täcke och kolla på film.
Sen har jag färgat majas hår också, men typ hela dagen har spenderats på bussen och dra runt massa möbler i hennes rum. helt slut. serisöt. Nu har jag nyss tryckt i mig lite natt käk. hehe, majas kom in med en skål med fil och flingor , och man bangar ju inte direkt på det.. hihi.
frukosten ser ut som bajs men jag lovar det va sjuuukt gott! ♥ snacka om proppmätt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback