josefsssons -            

om jag faller. Fångar du mig då?

förlåt för sämst uppdatering, men jag har inte haft nån bild att blogga med, inte för att jag har det nu heller eftersom att kameran ligger kvar hemma. Kul.

Men igår då: jag kom till centralen runt 3 och mötte upp maja där också, sen gick vi till stan för maja skulle köpa en jeansjacka men det saknades 13 kr och banomaten kunde man bara ta ut 500-lappar så det gick inte, så det blev ingen jacka :(

Sen åkte vi hem till maja och käka, och runt 9 tog vi cykeln och cyklade till torparängen (typ en strand) aa där skulle det vara sjukt mycket folk, men när vi började cykla SPÖREGNA det. Så själklart har alla dragit när vi kommer, lyckat. Men vi cyklade vidare hem till hanna för några gick hem till henne istället. Trevigt vi va väll runt 10 st orkar inte rabbla namn för ni vet endå inte vilka det är :P sen runt halv 1 cykla vi hem igen ♥

nu blev det ett sånt där tråkigt läsa mycket text inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback