josefsssons -            

Svar på frågestunden !

inte jätte många frågor men här har ni svaren på dom i alla fall ♥

vad är det bästa du vet ?
oj vad svårt, men ha riktigt roligt och verkligen skratta är bland det bästa jag vet, men det finns så mycket mer :)

vad är det värsta du vet ?
Också svårt.. Men något jag verkligen inte gillar är spindlar, sen finns det flera saker som aldrig är roligt.

hur lång är du?
jag tror jag är runt 1.65-1.66 vilket jag hatar. Vill vara kort.

hur får du så många läsare?
Själv tycker jag inte jag har så speciellt många läsare, men varför ? det är nog inget jag kan svara på det är ni läsare som får svara på den frågan :)

Jätte fin blogg först av allt!
Är du naturligt blond? Du har verkligen fint hår!
Och sen, hm.. Vad skulle du helst göra, vara instängd i ett rum med stora håriga spindlar eller stora ormar?
Tack så mycket :) Ja jag är väldigt blond igentligen, vilket jag saknar. Jag skulle helst av allt inte vilja bli instängd med nått av det, men om jag måste välja måste jag ta ormar. fobi för spindlar.

när ska du göra om ditt rum?
haha, jag vet faktiskt inte jag har börjat köpa in lite saker nu men vi har inte börjat att slå ut väggen ;)

vad vill du ha när fyller år, förutom hål i naveln?
Förutom hål i naveln vill jag bland annat ha, jetset klocka (vit) , Ipod nano med högtalare, parfym, pengar, kläder och aa lite allt möjligt :)

vilka bloggar läser du?
Bland annat mina kompisars bloggar, och foki,(kissie),karnaah,alicia !, aa jag läser faktiskt vääldigt många bloggar men jag orkar inte rabbla upp alla :)

vad ska du göra i sommar?
äta jordgubbar med choklad,bada,sola,vara med kompisar,sports camp,öland,göteborg,gröna lund,liseberg, åå jag ska gööra så mycket i sommar lääängtar :)

gillar du getter?
hahah getter är inget djur jag riktigt tänkt på men en del killingar är söta : )

vad är det godaste som finns?
nej va svårt, hahah men te är såå gott, jordgubbar doppat i smält choklad, men jag vet inte det finns mycket gott :)

varför bloggar du?
jag har igentligen ingen anledning till att jag bloggar men jag skaffade en blogg för att jag ville dela med mig av min vardag och skriva av mig lite :) nått sånt

vem var den första du var kär i ?
Jag måste nog säga john, det var första gången jag riktigt kände att jag var kär, leendet, hans perfekta ord. Han var bara så rätt.

'Helvetica Neue', Arial, sans-serif; color: #444444; font-size: small;">matte eller no?
Jag är nog mera för matte, för det är något jag har ganska lätt med och det gör också att de blir en aning roligare när man kan och förstår vad man håller på med :)

vilket är roligast? ha kul eller tråkigt?
det var en ganska enkel fråga, ha kul såklart :)

småbarn eller hundar?
Hundar :)

söta gammla tanter/farbröder?
gamla tanter, fast nej jag vet faktiskt inte :)
font-size: 13px; line-height: 13px;">
parfym/deo?
Jag älskar parfymer så, parfym

sommarlov/jullov?
Lätt sommarlov, därför att sommarn är bättre en vintern, och sommarlovet är 10 veckor :)

smsa/snacka i telefon?
Sms kan vara jätte skönt att bara slänga iväg, men prata i telefon gillar jag nog mera :)

ung eller gammal?
ung såklart :)

riktig coca cola eller tönt coca cola light?
Riktig coca cola ska det vara :)

gillar du ditt blonda eller bruna hår mest?
jag gillar brunt, men inte den jag har nu. Och måste nog säga att mitt blonda slår brunt starkt !

ser du upp till någon , isåfall vem ?
Ja, jag älskar alicia

vilket är ditt älsklings te?
jordgubb :)

vart bor du ?
jag bor i en jätte liten stad som ligger 45 minuter från Stockholm

hur gammal är du ?
Jag är 13, fyller 14 om 7 dagar

har du pojkvän ?
Nej tyvärr så..

favvo film ?
Det finns för många filmer ;)

favorit mat ?
plankstek, tacos, åå det finns massa :)

favvo godis ?
salt, och rosa halva grejer som smakar melon :)

när fyller du år ?
17 mars


Om ni har frågor om mina svar så släng in en kommentar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback