josefsssons -            

I miss you

Igår va jag ju som sagt i stockholm, och medans min syster fick massage så sprang jag och mamma iväg och köte/bytte lite av mina saker :) Så det innebär att jag kan använda min klocka nu.  Passade också på att köpa det på bilderna nedanför: parfym, armband med 3 st blockers till och så underkläder :)

Sen efter jag tagit massage. det gjorte sjukt ont. Och jag måste fortsätta att massera för att det va nåt som dom måste massera bort. men i alla fall efter det så gick vi iväg till kungshallen och där åt vi. Och sen tillbaka till t-centralen och fika lite medans vi vänta på tåget. som gick 21.55 :/ Och när kom hem hoppade jag i sängen och satte på datan en stund :)
Nu måste jag ta och springa till skolan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback