josefsssons -            

yesterday

det känns inte så kul att blogga när jag inte har några bilder, vet inte varför dom inte funkar :/
Men i alla fall bilder kommer..

Igår gick vi upp ganska tidigt slängde på oss kläder och drog hem till reban, sola,bada, spela fotboll. Sen kom jossan och kajsa också. Senare runt 2 så drog vi hem och duscha,åt och sen tog vi moppen till bryggan där vi mötte upp jossan,jenny,ralle, och nån till, kommer bilder senare.. Sen hem och grilla :)  Senare runt 10 så tog vi moppen till  för att sofia,jossan,jenny skulle hem till mulle och så ville dom att vi skulle hänga på, så varför inte ? :P  Vi åkte i alla fall till coop för där mötte mulle (samuel) och andré upp oss , sen vidare hem till han där också det va massa annat folk, kände bara en hahah, Men vi typ 14 st, men det kommer några bilder, Kvällen blev lyckad med mycket skratt :)
Nu måste jag klä på mig för nu ska jag och maja till täby. ♥

Kommentarer
josefin

matilda då.. du har ju ingen koll alls ;) vi var hemma hos coffee, inte mulle haha!



2010-06-30 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback