josefsssons -            

maja är bäst ! <3

i nån dag (håller inte koll på dagarna för maja as garva när jag skrev i torsdags så jag har ingen aning vilken dag det va men) jag och maja hos fredrik och jag vet inte vad vi gjorde men roligt hade vi.

hmm.. onsdags kanske ?.. åkte han och maja med mig hem hit och vi har haft det riktigt mysigt,roligt och bäst !
Sitta vid vollybollplanen sent på kvällen med musik och bara snacka är nice, titta på film och mysa, ligga ute i stugan och prata, spela fotboll, köpa godis och energidricka, Bli i kastad i poolen (det lyckadet jag och maja bli ett antal gånger ), ligga i gräset med musik och äta godis, och massa andra saker.. älskar er ! ♥♥
jag har inte tagit några bilder från helgen för det fick inte plats i kameran, men tog några från fia älskling när dom va med oss ett tag :) ♥
fick ett gulligt sms av fredrik bästis, sjukt gullig.
Älskar dig bästis , du är verkligen bäst, seriöst <333 saknar dig redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback