josefsssons -            

BILDBOMB !!!

Nu kommer alla bilder jag lovade, och det va inte lätt att ladda in dom på pelles data, seriöst inget ville som jag ville, så jag har hållt på typ 3 timmar igår kväll och 2-3 timmar idag med att försöka få in alla bilder, lyckades med dom flesta i alla fall för nu pallar jag inte mera. Dom ligger inte iordning eller nåt så ...

Jag, outfit nån dag

Maja älskling♥

Jag, outfit nån dag


på landet (östhammar)

maja bby, älskar bilden



öregrund :)

jag.




kajsa och jossan på landet..

skills maja gjort när hon skulle låsa moppen.. (bara dra ut låset)

ro till östhammar :)

kajsa och jossan

jag.



reban                                               jag outfit nån dag

reban :)



ralle,jossan,jenny

hos coffe









Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback