josefsssons -            

jag undrar bara, skulle jag få komma hem igen?

Det finns en tjej, en tjej jag delat så sjukt mycket minnen och skratt tillsammans med. Hon va den som fick mig att le även om jag inte va på det bästa humöret ibland. Hon är den jag kunnat lita på och snacka om allt med. Vi tillbringade många dagar tillsammans nästan varje dag även om de var värsta grejen eller bara sitta hemma och kolla på nån film så hade vi det alltid bäst. Hon fick mig även att inse att jag inte va mig själv ett tag, jag vågade inte stå för det jag själv tyckte. Men hon fick mig att ta steget fram och visa vem jag va. Jag är sjukt glad över att jag delat dom dagarna tillsammans med dig för dom har betydigt väldigt mycket för mig. Jag är sjukt glad att jag träffade dig. Tjejen jag snackar om heter Ester Ybring och jag saknar henne så nåt enormt, jag träffade henne på stan igår och insåg hur länge sen det va vi träffades jag insåg också vad jag har förlorat. Ester bytte till en skola i stockholm och va nästan aldrig hemma längre, det är därför vi inte träffats sen dess.




Kommentarer
ester

BUHUUUUUUU!

Vi måste börja träffas oftare! =(



Blogg: http://ybrings.devote.se
2010-07-31 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback