josefsssons -            

uppdateringen :/

Förlåt för sämst uppdatering, men jag har bara inte haft tiden till datan. Men jag tänkte berätta lite vad jag har gjort i alla fall :)

Fredag: jag va med circe, och senare på kvällen så ringde eve och frågade om jag ville va med henne,sally och fia så jag gick dit. Men Fia och Eve gick hem till fia för att äta och de tog typ 2 timmar så medans dom åt så ringde Alex till mig och frågade  om jag ville va med han,jocob och felix, så jag och sally gick ut och va med dom, senare när fia och eve kom tillbaka så gick alla in till sally och tillbringade kvällen där :)

Lördag: upp tidigt och spela match, och den vill jag inte prata om för jag e så jävla förbannad på mig själv !

Idag: så har jag varit i stallet och ridigt min medryttarhäst, väldigt roligt :)
och så får man ju tagga skola imorrn :/ orkar inte tänkte på det nu har ju några timmars lov till :)
har typ inga bilder, men bjuder på den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback