josefsssons -            

S P O T I F Y

Ja nu ligger jag nere i min syrras rum med spotify på och har precis kollat klart på en film. Jag hoppade över ridningen idag för att jag har typ tränat varje dag nu och varit uppe rätt sent så jag va väldigt trött, så jag somnade, men jag har ju problem med min nacke, och idag har jag haft extra ont så jag valde att inte rida.

Och idag har vi haft prov på lag och rätt, tror de gick väldigt bra :) eller man kan ju i alla fall hoppas på de.

Och kan inte alla som har spotify ta och skicka son spellista ? jag måste ha lite låtförslag :)



bara för att jag saknar sommaren, och bara för att jag va blond då :)

jag har ju lovat ett helt inlägg med gamla bilder och jag lovar att det kommer men inte just nu för jag har inte lust just nu ;) ♥



Kommentarer
majsa bajsa

men varför så söt? :D skitunge!



Blogg: http://bjerlind.blogg.se/
2010-01-23 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback