josefsssons -            

när regnet fallet, och tårarna lika så då önskar jag att du kunde stanna varför måste du gå?

Okej när jag använder mig av såna här gamla bilder betyder det bara att jag har bildbrist !

alltså, nu har jag faktiskt bestämt mig. Ska ta tag i skolan på allvar nu och skärpa till mig ordentligt genom att göra alla läxor så fort som möjligt hänga med på alla lektioner och verkligen lyssna, Jag får nästa börja om på noll och bygga mig uppåt igen för jag har inte varit så seriös i skolan inte för att jag har dårliga omdömen utan nästa tvärt i mot jag är stolt över dom men jag vet att jag kan göra så mycket bättre , så nu ska jag verkligen satsa.

Kommentarer
amanda

sv: haha okej för hon sa att du skulle rida den som mia rider , :)



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2010-01-14 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback