josefsssons -            

Lyckad helg :)

Okej jag har inte bloggat på ett tag nu, men har inte haft orken, Jag kommer inte heller skriva om allt som jag gjort för de orkar jag inte men jag kan i alla fall skriva från i lördags :)

Först så vaknade jag upp hos fia med massa annat folk, vid 12.10 va det bara dra ner till wik, samling till matchen, sen åkte vi till järna spelade match och van med 8-1 :O fan va kul vi hade och såklart en VÄLDIGT lyckad match !

Efter matchen hem duscha och allt, sen tog jag tåget till stockholm, mötte sen upp maja och sedan åkte vi vidare hem till fredrik där också wille va :) BARA FÖR SKÖNA !!! aaa va där hela kvällen för att sen slagga där :)
A dagen efter kom odd en sabbis :D Sen så tog jag tåget hem, och såklart missar jag 2 stationer :O vetefan hur de gick till men, a de gjorde jag i alla fall så jag fick ta tåget tillbaka igen "pust"

Just nu sitter jag med spotify på och vilar upp mig lite, har träning senare , måste ju orka :)
Blir tyvärr ingen bild, orkar inte hämta kameran på rummet hahha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback