josefsssons -            

pengarna räcker inte ..

jag har varit riktigt dålig på att uppdatera, jag vet. Men jag har inte haft några bilder eller också inget att blogga om. Imorgon är det alla hjärtans dag i skolan, och då säljer dom bakelser i skolan, måste ju bara köpa :)
Nu har jag hittat sjukt mycket på nätet jag måste köpa, pengarna räcker fan inte ? Skulle vilja ha mera i barnbidrag :P

Men jag ska i alla fall beställa några av sakerna, men jag kom ju på att jag måste spara massa pengar till i sommar också för då kommer det gå åt mycket pengar :O hur ska jag klara det här? hahhaha

jag dör, hahha kolla hur jag såg ut :O det senare fotot är inte så nytt det heller :P

Kommentarer
YOUKNOWWHO

var beställer du saker ifrån? (L)



2010-02-11 @ 17:07:02
EVELINA

vem är du YOUKNOWWHO?



Blogg: http://evelinas.devote.se
2010-02-11 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback