josefsssons -            

hjälp mig !

jag hade tänk beställa en tjocktröja, jag ska trycka den själv. Men jag har ingen aning vad jag ska skriva på den ? ge förslag snälla, man kan skriva på ryggen,bröstet,armen eller luvan. Te.x I ♥ ? eller bara skriva nån klockren text på ryggen? jag har ingen aning vad jag ska skriva HJÄLP !

själva tröjan är sjukt snygg och ser väldigt mysig ut, måste ha !
alla skriver nått förslag så blir jag riktigt glad ♥
finns olika färger på texten och tröjorna också typ rosa,grå,svart,mörkblå,vit m.m men tror de blir en mörkblå, köpte nyss en grå tröja så. ;)

Kommentarer
hej jag vill att du ska uppdatera mera och jag börjar på bokstaven m :D

har du kommit på något som ska stå på din tröja ;) puss, saknar dig och uppdatera meeera taaaack :D<3333



Blogg: http://bjerlind.blogg.se/
2010-02-12 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback