josefsssons -            

bara för att du är den

Ja då har man kommit hem efter att ha spenderat hela jävla dagen på tågstationen. kul. jätte kul.

Morgonen började med att Majas väckaklocka ringde, upp och hoppa platta hennes hår, till skolan. Dom har inte lov en. Jag låg kvar och satte mig lite vid datan senare upp och äta frukost, och kolla tågtider. Maja mamma körde mig till stationen eftersom att jag skulle ta 11.19 tåget. Nej men 2 timmar senare kommer man fram till hotellet (mammas jobb) istället för 10 minuter, kul.

Snart ska jag vidare till tandläkaren, och som kolla lite i affärer där också :) puss
mobilbild, men tavlan visar alla inställda tåg .

Kommentarer
EVELINA

shiet, :o SL kan ta sig .

sv: matilda är söt :) <<3



Blogg: http://evelinas.devote.se
2010-02-22 @ 14:57:22

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback