josefsssons -            

kom hit och lägg dig ner, tala ut men försök, försök inte mer

tjena mittbena, eller snebena eller vad ni nu har :) ♥

dagen började nice. vaknade 07.25 fick panik, kasta mig upp och slängde på mig kläderna. och sen drog jag till skolan. jag hann ! stolt !  och den här dagen har varit sjukt seg. även om vi slutade 1 så kändes det som vi sluta 4.

men jag har nyss kollat klart på ett program och ska börja med min fysikläxa nu. inte kul. och just det om några veckor drar jag och massa andra sköna bönor till polen med konfan :) jag taggar sönder. fan va kul. vi ska vara där i 5 dagar tror jag. sen blir det skidor med konfan också. jävla nice . ♥ nej nu måste jag börja med fysiken för den är inte att leka med. . .




aa riktigt fräschaaa bilder ... men mitt hår ser fan långt ut ?  :) ♥

Kommentarer
a m a n d a n y s t r ö m -

anmäld :D



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2010-08-24 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback