josefsssons -            

hand i hand livet ut. svårt att leva upp till den meningen.

jag kommer ihåg den tiden jag kunde kalla dej för min. Jag såg lyckan i dina ögon. jag såg att du va glad. och det var jag med. vi förstod varandra även om det kunde vara svårt ibland. men på nåt sätt drog du dig åt mitt håll. och även om du sårade mig gav jag mig inte, vilket jag borde gjort för allting har förändras nu även om du finns kvar kommer vi aldrig se på varandra på samma sätt vi gjort. vi sa att vi bara skulle vara kompisar, vi skulle hållt det. vi skulle aldrig försökt. du fick mig att tro på dina ord, dina fina meningar du skrev. men även om jag vet att du menade de du sa då vet jag att det inte höll längre en, en liten stund. jag kan inte titta tillbaka nu även om min vilja är stark så ska jag inte. du har gett mig minnen. jag kommer ihåg alla. men nu är det över nu ger jag mig. du va bara inte rätt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback